čtvrtek 16. srpna 2012

Emma Srncová

Obrázky Emmy Srncové mám ráda. Dovedou navodit optimismus, potěšit, rozzářit den. Výstava na zámku v Průhonicích je proto opravdovým lákadlem. Zejména,když je hezký letní den a máte chuť zažít něco příjemného. Znalci Průhonic vědí, že zámek je v moc hezkém parku a tak nezbývá,než vyrazit a kochat se. Na obrázích paní Srncové mám (mimo jiné) ráda i to, že se na mnohých skrývají psi. A pak, má nápady a vtip. A to, co jsem psala na začátku, že obrazy potěší a navodí optimistickou náladu, se potvrdilo i v Průhonicích.










3 komentáře:

  1. Obrázky Emmy Srncové mám taky moc ráda. A výstava by mě lákala. Tak jen sehnat odvoz... Děkuji za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  2. Emma je baladická,mám podobné pocity jak u Ivy H.obě jsou moc dobré ,nevím jak Ema tak krásně vystihla ty sladkobolné psí oči!Je to fenomén!!!Škoda,že mi kapsa nestačí na pár jejich obrázků.Daja

    OdpovědětVymazat