pátek 3. srpna 2012

Olympijské zápolení

    Už týden se bojuje o olympijské medaile, ovšem naši sportovci toho zatím navzdory velkým očekáváním mnoho nepředvedli. Dlouho to vypadalo, že zaujmeme jen klikujícím autobusem a holínkami (které mě tedy naopak nezaujaly vůbec a přes všechna tvrzení o humoru a originalitě mi přišly v defilé sportovců trapné, ale to je asi věc názoru a vkusu).  Kateřina Emmons podle mě nezklamala a pak přišel ten šikovný a pohledný chlapec na divoké vodě s hezkým jménem VavřinecJ Hradílek. 
Většina ostatních nezvládla tlak, nervozitu či sílu okamžiku, ale jinak si to báječně užívají!! Pozvolna začínám být na spojení hlavně si užívat  alergická, ale to není předmětem mé olympijské úvahy. Navíc věřím, že někteří naši sportovci ještě uspějí, že získají očekávané medaile, neb si nepřijeli do Londýna jen užívat, ale také trochu bojovat. (Klobouk dolů před Štěpánkovu Hilgertovou).
  Atmosféra v Londýně zdá se bát opravdu příjemná, to prosakuje i skrze obrazovku, ale ta všudypřítomná komercionalizace je fakt děsná. Myslím si, že nic se nemá přehánět a někdy je to až trapné, viz cyklistický spor, zda jezdec závodil jako reprezentant země nebo té své stáje či jak tomu říkají (už dávno nejsou stáje jen pro koněL). Docela mě rozhodil veřejnoprávní pojem ČEZ pointJ. Jak blbě vidím, tak jsem si chvíli myslela, že rubrika rozhovorů s olympioniky v Českém domě je nazvána Czech point. Až s brýlemi jsem prozřela, kdepak Čech, ale Čez je důležitýL!
 A tak bych mohla pokračovat donekonečna.  Je to pro mě takový rozpor. Na jedné straně mě fascinuje sledovat úžasné sportovní výkony, nadchlo mě plavání, líbilo se mi jezdectví, strhla mě ta divoká voda, ač jsem vůbec nepochopila, jak vědí, do jaké branky najetJ.Bavilo mě veslování, ale třeba i judo (stále jsem ovšem nepřišla na chuť boxuJ). Na straně druhé ty věci okolo. Asi k dnešní době patří, ale někdy je to přes čáru. Alespoň podle mého.
           Synkovi ale dneska držím i palce na nohou!J

1 komentář:

  1. Napsala jste to hezky.
    Jen nevím, jestli mohu vůbec glosovat, když jsem viděl snad hodinu. Ani to zahájení jsem neviděl celé, protože mi záznam skončil dřív než samotný ceremoniál. :)
    Holínky jsou prý módní hit. No, já je nerad nosil, dělal se mi od okraje otlak i na stehně, jak ta gumovka okolo něj při chůzi kroužila, měl jsem červený proužek okolo celého stehna. :)
    Možná i to poznamenalo některé sportovní výkony. ;)

    OdpovědětVymazat