úterý 27. července 2010

Řím

Přestože všechny cesty vedou do Říma, pro nás bylo dnes věčné město jen přestupní stanicí. Den byl totiž takové poletování Evropou. Ráno v Madridu, v poledne v Římě, večer v Praze. Takže cestu, která se běžně zvládá za dvě hodiny, jsme si prodloužili na celý den. No, pěkně to ty děti vymyslely:-(
Španělská anabáze bude zítra. Dnes jsem ráda, že jsem doma. Navíc na Letné vypuklo fotbalové peklo, takže je to vlastně návrat do pořádné hrůzy. Tolik těžkooděnců mi ještě nikdy cestu domů nelemovalo. Jsou věci, které nejsem ochotná brát na milost. A fotbal - respektive jeho fanatičtní fanoušci - patří mezi ně. A stejně tak nechápu, že se s nimi Policie tak párá. Asi by koukali,kdyby se jelo podle mých pravidel. Hned by tady byl pořádek. Ale jelikož tomu tak není, nezbývá než doufat, že to i tentokrát přežijeme.

2 komentáře:

  1. Řím mám moc ráda.Asi proto, že jsem tady strávila krásné chvíle a také ovlivněná mým oblíbeným filmem se Sofii Lorenovou.Vydržela bych tam toulat celé hodiny...Už se těším na španělskou anabázi:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Řím znám jen z fotek, hlavně že jste dorazila domů v pořádku:-)

    OdpovědětVymazat