pátek 9. července 2010

Narozeniny

     Dnes slaví můj bratr- rak- narozeniny. Tedy pátek jako stvořený pro letní mejdan:-)
Ovšem v Nantes, kde se dnes nacházím, žádná oslava nebude. Nebo naopak, zde se slaví pořád. Cídre, víno, moře, prázdniny:-) V Nantes je hrad bretaňských knížat a je to takové hlavní město Bretaně. Samozřejmě, na závěr ještě jedna katedrála- svatého Petra a Pavla. Mohu tedy vzpomenout na bratra Pavla, který doma jistě bujaře slaví. My naopak pomalu završujeme náš bretaňský pobyt,ještě procházka hradem a pomalu míříme do Paříže. Ještě nás ale čeká město A, kde je ale tak strašné vedro, že se raději skrýváme jen v silných zdech místního hradu a chladíme se u tapisérií. Nocleh máme naplánovaný na předměstí Paříže, a i přes poměrně velké zádrhely nakonec bydlíme.

5 komentářů:

  1. Další náhoda! Já mám taky dnes.Mejdan ale nebude, prožiju je cestou na dovolenou.
    Bratrovi všechno nej!

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji bratrovi všechno nejlepší! V létě se narozky bezvadně slaví (já jsem lednová, tak těm narozeným v létě nepokrytě závidím), tak ať vám ten letní mejdan vyjde!

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy bratrovi vše nejlepší a užijte si mejdan ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bráchovi vše nejlepší avy si mé dobré město paříž užijte:-) myslím, že bych ráda viděla francii, fakt:-) asi v dalším životě:-)

    OdpovědětVymazat