čtvrtek 31. května 2018

Piráti a básník


Piráti ve sněmovně vskutku řádí. Těží si kryptoměnu ve služebních bytech, protože jim prý nedošlo, že by to neměli. Nyní podpořili na vyznamenání komunistického básníka Karla Sýse. Nevěděli prý nic o jeho minulosti, na wikipedii také nic nebylo….
Sice se posléze káli, leč ruku již zvedli. A tak mě napadá, kam to s tou vzdělaností povede dál? Piráti se často honosí různými titulu, doktoráty před a za jménem, a ve finále stačí jeden neúplný údaj na wikipedii a jsou bezradní...?! Jistě, každý nemůže být děd vševěd a vědět vše, nelze také házet všechny do jednoho pytle, ale vede mě to k úvaze, že v podstatě stačí zablokovat wikipedii či si ji pozměnit k obrazu svému a všechno je jinak….? Protože kdo třeba dneska chodí do knihovny, ověřuje si údaje, disponuje vzděláním hlubším než schopností všechno vygooglit? Není to úplně trendy, být dneska za knihomola, ale zase být tak úplně free a cool, že se pak podivuji, co jsem vlastně způsobil, by asi nemělo být zcela v pohodě. Pokud jde o vyznamenání od našeho pana prezidenta, je to víceméně banalita, ale můžou přijít zásadnější věci k hlasování. A nebudou-li na wikipedii, bůh ví, čeho se můžeme dočkat?J
I když na druhou stranu, prapůvodní rolí pirátů (těch námořních) bylo asi hlavně škodit, pokud mě tedy moje paměť neklame. I na wikipedii to píšou, takže vlastně nic nového pod sluncemJ

Žádné komentáře:

Okomentovat