úterý 22. května 2018

Nespresso

Mám ráda tuto kávu. K uspokojení této vášně je logicky nutný kávovar. Měli jsme ho léta, krásný červený. Vyrobený ve Švýcarsku. Šlapal jako hodinky. Ale všechno má svůj čas, tak i kávovar se odebral do věčných lovišť. Je tedy třeba zakoupit nový. Vše se tváří velmi ochotně a vlídně, z firmy ochotně nabízejí odvoz starého a dovoz nového. K tomu ještě jako bonus voucher na nějaké kapsle. Sice se zdá být dost předraženo, ale zase za ty služby, nikam nemusím, tedy kývneme. Rozjede se tedy akce kulový blesk. Tedy mini kulový blesk, moc se toho zase nesměňuje. Přijede kdosi, přiveze krabici s novým a že si vezme ten náš starý. Chtěla jsem přidat ještě pečlivě zabalené použité kapsle, k recyklaci. Firma sama inzeruje, jak recykluje. Dovozce ovšem nikoli, dva balíky prostě vzít nemůže, to nemá v popisu práce...? Snažím se mu to vysvětlit, leč marně. Neodveze. Na to mají jiné auto. No, nechám si pro sebe, že pak se smysl recyklace minimalizuje, a jdeme se těšit novým výrobkem. Je nový, krásný, na první pohled vypadá skoro jak náš starý. Leč, made in China...! Aha, divím se, ale je mi vysvětleno, že je to dnes již klasika. Sice s ní nesouzním, ale asi tím nic nezměním. Sestavíme ho. Vypadá hezky, ale jen chvíli. Všechno je jen jako, rozhodně o něm nemohu říci, že by šlapal jako hodinky. Však také není ze Švýcarska. Přišly i kapsle. Všechny pomačkané, nekvalitní káva. Co také chtít, na voucher, který nabízejí jako bonus? Asi je to cesta, jak se zbavit starých zásob. Sice mě to zaskočilo, u takové značky, ale je to asi taková doba. Rychlá, zběsilá, na jedno použití...
 A tak bylo s novým kávovarem trochu radosti a hodně zklamání, 
vždyť co záleží na dobrém jménu, hlavně, když se bude brzy nakupovat znovu. A tak bojujeme s novým kávovarem, který chvíli jde a chvíli ne a přemýšlíme, že asi bude lépe přejít na čaj:-). 

2 komentáře:

  1. Pomačkané kapsle byly v minulých dvou dodáních. Sice ne všechny, ale třetina určitě ano. Obrátila jsem se tedy na zákaznické centrum a byl mi zaslán slevový kupón na další objednávku. A to bylo něco.... Při objednání se kupón nechtěl načíst. Slečna na online podpoře tvrdila, že takový kupón nemají zaregistrovaný. Musela jsem jí poslat email, ve kterém mi číslo kupónu posílali. Nakonec uznali. Pro mě dost velké zklamání. Kapsle kupuji už pátý rok a nějak se jim ty služby zhoršují. Ještě že káva zůstává pořád výborná.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm. Já kdysi měla automat, velká spokojenost, ale zdravotní stav mě přinutil kávu nepít, tak šel z domu. Při jedné promo akci jsem okusila Nespresso bez kofeinu, takže nadšení chuť jakou jsem u jiné bezkofeinové neznala. Takže jsem objednala ten nejlevnější přístroj N a kapsle zdarma - akce.. Kapsle přišly naprosto v pořádku a stroj šlape, tedy půl roku... Možná to u Vás byla jen náhoda. zdraví Lenka Ps. Kávu miluju, jsem kromě Nespresa nenašla jinou adkvátní náhradu za preso. Ps.. nejsem agent :)

    OdpovědětVymazat