úterý 18. ledna 2011

Zápas se sousedkou

  Samozřejmě virtuální.:-) V reálu jsem víceméně pacifista.:-) Ale je to nutkavé, tak potřeba soutěžit. Zpočátku jsem to tak nevnímala, ovšem když přibylo pár hlasů, začalo to být napínavé. A Sousedka ze skalistých hor byla hodně za mnou. Pak se trhákem dostala daleko dopředu, což byla samozřejmě výzva. Zkusila jsem ji dohnat. No, moc se to nedaří, hlasování je tak prapodivné. Někdy přijme hlas opakovaně, někdy zase pro změnu nebere ani hlas premiérový. Takže kdoví, jak to všechno je. Nicméně já si soutěžím, napjatě sleduji, kdy nějaký hlas přibude, a z každého mám radost. Moc regulérní asi ta soutěž nebude, ale to není podstatné. Je to hra, a když se něco děje, je to v i v literárním světě fajn. Vystěhování by potřebovalo ještě mnoho hlasů, aby se dostalo někam do popředí, nicméně Sousedku stíháme:-) a doufám, že pro autora této novelky je to stejně inspirativní jako pro mě. Vám všem hlasujícím ovšem srdečně děkuji, vtáhli jste mě do hry:-)

2 komentáře: