pondělí 24. ledna 2011

Čas dárků

Nejlepším dárkem je darovat zážitek. Na ten se nezapomíná. A jelikož Ježíšek byl v tomto ohledu více než štědrý, je čas vánoční dárky vybírat. Je to jakásí nadílka v lednu. První  byl na řadě bazén a sauna. Už dlouho si slibuji, že si půjdu prohřát staré kosti do sauny, dnes tedy ten den nastal. Byla to sice trochu honička, skloubit to s prací, namrzlou silnicí, bolavými zády a moji prachbídnou orientací, ale stálo to za to. První úkol byl praktický, najít hotel Step. Vytiskla jsem si mapku a samozřejmě spolehlivě vyrazila přesně opačným směrem. Takže jsem si to zpestřila ještě malou procházkou, ale nakonec byl úkol splněn. Vnikáme do sportcentra, kde relaxovat je tak snadné:-) Hodinka v bazénu a ve vířivce je docela balzám na bolavá záda a unavenou duši. A na závěr sauna. Nebyla jsem v ní snad sto let, tak mě trochu zaskočilo, že je společná. V první chvíli jsem myslela, že jsem zase zabloudila, tolik naháčů najednou jsem snad ještě neviděla. Ovšem pánům to zjevně nevadilo a hned se jali vysvětlovat, kde že jsou ty správné dveře. Pravda, v rouše Adamově je to krapet komické, ale nakonec se objevily i nějaké ženy, takže jsem pochopila, že jsem nezabloudila. Sauna už je dnes prostě běžně společná. Mohla jsem jen být ráda, že jsem tam nepotkala nějakého studenta:-) Mladíků tam bylo poměrně dost, pečují o sebe hoši, hodně:-) Sauna byla na výběr, finská i tropická, vyzkoušela jsem obě. Domů jsem se proto vracela jako rajské jablíčko, ale bylo to báječné. Ježíšek je šikula.

4 komentáře:

  1. :oDDD jako já v sauně před dvěma lety "ano jste tady dobře" odpovídal naháč na můj nejistý dotaz zdali jsem správně. To za "našich" časů nebejvalo :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Smekám, společná sauna by mě zabila, dělá mi problémy i dělená :o)) Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by do sauny nikdo nedostal, nemám horko ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych takynešla...nemusímto,aleproti gustu:-)Společné by mi asi dobře nedělalo...

    OdpovědětVymazat