pondělí 17. ledna 2011

Jestlipak se vrátí?

Ptám se na sochu lidické holčičky, o které jsem již psala. Dnes se vypravila naše školní delegace do Lidic, kde se pomník slavnostně znovuodhaloval a kopie sochy instalovala. Podrobnosti tudíž budu znát zítra. Ovšem v Překvapení, které vyšlo právě dnes, je o naší škole celá jedna stránka. A protože Překvapení slaví, je možné jeho číslo koupit za patnáct korun, což zjevně překvapilo paní trafikantku, která se velmi hlasitě podivovala nad tím, že časopis také umí zlevnit, když vše zdražuje. Její překvapení bylo natolik zvučné a výrazné, že to inspirovalo několik dalších lidí ke koupi. Inu překvapení z Překvapení. Australský příběh (v něm) už dávno skončil, dnes je tam příběh lidické holčičky. Jsem zvědavá, jak celá akce proběhla, zachytila jsem totiž zmínku v médiích o vysokém finančním požadavku manžela zesnulé sochařky. No, netěšilo by mě, kdyby výsledek studentské akce šel někomu do kapsy, ale chce se mi věřit, že tomu tak nebude a že celá akce, která začala s dobrým úmyslem, i dobře skončí. A těší mě Překvapení, hezky o nás píší:-)

2 komentáře:

  1. Tak se vrátila :-) Viz: http://www.novinky.cz/domaci/222584-ukradena-socha-z-lidic-byla-nahrazena-novym-odlitkem.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak gratuluju..musím k mamce si jít přečíst

    OdpovědětVymazat