úterý 11. ledna 2011

Vypadla síť

Pouštím počítač, který mi oznamuje, že požadovanou stránku nemůže zobrazit. Sakra. Naboural mi ranní rituál. Jak vůbec začít pracovní dobu, když nejde internet? Nu co, snad to naskočí. Hodina, dvě, net stále nejde. Už nejsem sama, kde je nervózní. Několikrát za sebou zběsile vypínáme a zapínáme wifinu. Nic. Restartujeme počítač, nic. Děti se chodí ptát v intervalu jedné minuty, co se stalo s připojením. Namlouvám si, že jsem nad věcí, že přeci nemusím být pořád online, nicméně ve stejném intervalu nenápadně klikám na ikonku připojení. Pořád nic. Nemůžu se soustředit, potřebuju kouknout na maily a nejde to. Přišel technik a suše oznámil, že porucha je větší, než se původně zdálo, a že tedy síť naskočí až zítra. No to snad ne, kdo to má vydržet? Vysvětluji dětem, že i počítač je závislost:-) a snažím se utajit nervózní pohledy směrem k monitoru. Potřebuji nutně, ale skutečně nutně odeslat tolik věcí:-)!!! No nic, snad to vydržím. Prsty mě svědí nad klávesnicí, ale dneska to prostě nepůjde. Z nedostatku „smysluplné“ počítačové aktivity si vybavím dobu před internetovou. Jak to jen mohlo fungovat? I následná etapa, kdy pomalé připojení bylo jen na jednom počítači, o který se dělilo mnoho lidí, se zdá nepochopitelná. Nu, čas oponou trhnul, kdo ví, co nás čeká za pár let.
  Kdyby snad někdo nabyl dojmu, že bez počítače a internetu nemohu být, určitě se mýlí. Alespoň já si to ještě pořád myslím:-).
Zaplať pán bůh, doma připojení funguje:-)


6 komentářů:

  1. Já taky vůbec nejsem závislá. :oD
    A naše děti nevěří, že jsem jako malá neměla mobil ( a ani netušila, že by mohl existovat), počítače byly naprosté sci-fi a ve filmu to byla "kráva" přes celou místnost, která podivně pípala... a že jsem koukala do černobílé televize... a přesto... byla jsem taková spokojenější, hravější...
    Ta přeju nám všem, aby síť padala co nejmíň. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ayo a my chodili na večerníček k sousedům:-)
    A tedy, taky doufám, že nejsem závislá,když mi na podzim nešel počítač, bylo to docela fajn, tolik času:-), jen to dopisování blogu pak:-(
    Hezky napsáno, úplně živě jsem si vás představila:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jitko,já to zažila teď o víkendu a nebylo mi nejlíp,přiznávám se bez mučení...na druhou stranu nadělala jsem víc práce než normálně:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Ani já nepatřím mezi síŤové závisláky ;-)

    jak mě přepadla ta angína, Majda konstatovala: "Mámě je asi fakt blbě, ani nezapla počítač..." ... takže další měřítko, jak moc zle mi je: nejí, ba ani PC nezapíná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No já taky vůbec ráno nezapínámpočítač jako první co udělám:-)))A když občas chvíli nejde net...připadá mi to jako konec světa:-)Ale je fakt že na chalupě mi to neva:-)

    OdpovědětVymazat