středa 5. května 2021

Jako kdysi

 Pokusila jsem se cestou do práce natankovat. Kupodivu marně. A to mám cestou tři benzínky. Ale u dvou nic nefungovala. Zajela jsem tam a prý z technických důvodů nelze čerpat PH. 

A to my ještě chvíli trvalo, než mi došlo, co chtějí říct tou zkratkou:-). 

U třetí byla fronta. Frontu u benzínky pamatuji z dob dávno minulých. Netušila jsem, že je to možné i dnes. Tak jsem postála. Když se ale fronta nehýbala, musela jsem i opustit i s rozsvíceným hladovým okem. Snad dojedu. 

Ano, dojela jsem, byť i cestou z práce se natankovat povedlo až na druhý pokus. 

Že by vázlo zásobování? Nebo i ve službách rotují jako ve škole? Nebo je to spojené se současnou ruskou atmosférou? 

Asi ani jedno neplatí, byla to prostě smůla. Ale stejně mě trochu mrazí. Tyhle návraty do minulosti nemám ráda. 

Nedávno zastavení na hranici ( okresu) s komisní otázkou, proč opouštíte hranice? To tedy bylo drsné deja vu. 

A nyní fronty u benzínky ( a nejen tam). 

Já tedy fronty nedávám. Neumím je. Stresují mě. Radši si to odpustím, než někde stát frontu. Jen mi ale připadá, že těch front v poslední době radikálně přibývá. 

A nejhorší je, že se vlastně už stojí fronta i na zdravý rozum:-(, který je tedy v poslední době hodně nedostatkové zboží. 

Proti tomu je nefunkční benzínka docela brnkačka:-(

1 komentář:

  1. A co teprve před vládní budovou,... ta fronta na blbost😊☹️🤨

    OdpovědětVymazat