pátek 5. října 2018

Z jiného světa

V poslední době si připadám jak z jiné galaxie, jako bych už nerozuměla aktuálnímu dění. Nebo současnému jazyku. Mnozí lidé, zejména tedy nyní, před volbami, musí asi mluvit jinou řečí. Nebo mít úplně jiné vnímání reality. 
Pravda, předvolební kampaň je vždycky dost podobná mlácení prázdné slámy a kumulaci planých slibů, leč ta letošní mě dostává tím, s čím jsou kandidáti ochotni se zvěčnit, jít s tím do voleb. A předpokládám, byť tomu nerozumím, že oni to myslí vážně a rozumí tomu jinak než já. Konkrétně třeba v Praze, kandidát na primátora jezdí po městě na tramvajích s heslem, že konečně někdo Prahu nakopne!!! 
To já vnímám jako informaci negativní, zejména v době, kdy ta Praha dostává dost na frak. PR onoho kandidáta i on sám zjevně ne. Stejně jako vlastnictví telefonního čísla na kohosi, kdo mě vlastně řídí.... Jako bych za tím slyšela, že stejně všechno bude jinak. Rozhodně to nevnímám jako něco, pro co bych onoho kandidáta měla volit. Pak je tam ta infantilní myšlenka všeho zdarma? To přeci někdo nemůže myslet vážně, že by na to někoho ulovil? Jak zdarma? Kde na to vezmou? Kdo to zaplatí? Copak si myslí, že si někdo takové otázky nepoloží? Asi ne. Nebo už je to jejich vnímání tak jiné, že mu fakt nerozumím. Asi bych potřebovala nakopnout:-). 
A to si vůbec nevšímám gramatiky a stylistiky, to bych musela konstatovat, že nechápu už vůbec nic. Jak za takové peníze dovedou vytvořit takový jazykový patvar, že by se jejich učitelka češtiny musela v hrobě obracet??? Pokud ovšem tedy nějakou učitelku češtiny někdy měli, to je zase jiná otázka. Prostě je to celé k nakopnutí, tak jsem zvědavá, jak to o tomto víkendu s těmi obřími volebními plachtami zvládneme. A co se vlastně změní? Asi nic, ale prý máme být pozitivní, tak jdu do toho. Opět. 
( a opět mě asi výsledek pořádně nakopne:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat