sobota 6. října 2018

Havlíčkův Brod

a jeho včerejší knižní veletrh. Úžasný zážitek.Úplně jiný než ten pražský. Na první pohled tak trochu retro,ale na druhý velmi zajímavá směs vystavovatelů a příjemná, uvolněná atmosféra. 
Po 
pravdě řečeno, největší zádrhel byla cesta sem. V obavě z D1 a ve snaze se jí vyhnout, jsem se zamotala ve všech těch uzavírkách objížďkách, zúženích a slepých ulicích, že jsem nakonec rezignovala a vrhla se na D1, kterou jsem kupodivu nakonec projela, ač "akční" rozhlasová vysílání právě před průjezdem kolem Humpolce varovala, prý stojí. Nestála, asi nestihli aktualizovat. Stála až večer, a to zase neřekli ani slovo:-). Ale to už jsem jela v protisměru, spokojená s proběhnuvší akcí.
 Prostředí kulturního domu Ostrov nenabízelo vydýchaný vzduch a masy lidí, jako je tomu v případě pražského veletrhu. Naopak. Bylo zde příjemně, vlídno a všechno bylo na dosah ruky. Občerstvení chutné, lidé milí. Jako součát programu jsme vystupovali v místní místnosti PEN klubu, což je tedy krásné. Zrovna v den, kdy pen klub měl  výročí založení... Sice ten světový, ale to už je ve finále jedno:-). Prostě šlo o Pen místnost:-).A na představení naší audioknihy se dostavila i moje bývalá studentka, z dob mých pedagogických začátků. To mi udělalo velkou radost. Stejně jako rozhovor pro Rozhlas a nabídka další spolupráce. Prodej knížek. Autogramiáda. Paráda. To prostě byl veletrh jak se patří. A těšíme se na další. 
                         







Žádné komentáře:

Okomentovat