sobota 16. června 2018

Hádanka


Dostala jsem hádanku: Za jak dlouho dokázali v Nizozemí vybudovat x kilometrový silniční podjezd? Zamyslela jsem se a zkoušela na to jít logicky. Určitě to bude rychle, a když je to v Nizozemí, tak asi super rychle, jinak by to nebyla hádanka.
Tak střílím:“ měsíc?“
Kdepak, neuspěla jsem. Zvědavě čekám na odpověď a sama sebe v duchu opravuji, že jsem moc optimistická, to budou alespoň dva měsíce.
55 hodin, zněla odpověď.
Nechala jsem si ji dvakrát zopakovat. A prý to nebyl vtip.
Hodně jsem o tom přemýšlela, když teď nyní uzavřeli šestikilometrový okruh před Prahou. Rázem se totiž cesta do Prahy stává takřka nemožnou, projet v normálním čase se dá snad jen v hluboké noci. Jinak se tam kupí kolony, ve kterých postojíte až dvě hodiny. A tento šestikilometrový okruh se údajně bude opravovat až do konce srpna, tedy tři měsíce. To by tedy Holanďani koukali. Ostatně, nejen oni. Odpověď na otázku, proč to tedy někde jde a u nás vůbec, je tedy vskutku hádankou. Hádankou, která nemá řešení. Taková česká dopravní klasika. A nebo nejen dopravní?

Žádné komentáře:

Okomentovat