neděle 8. února 2015

S hlavou v oblacích (v pejru)

Dostala jsem jako dárek tuto útlou knížečku. Pro mě novinka, dosud jsem autorku neznala, tudíž šlo i o poznávací aktivitu. A mohu konstatovat, že v podstatě úspěšnou. Zdá se mi, že se našla nová Simona Monyová, jejíž styl mi kniha hodně připomíná. Je to velmi příjemné oddychové čtení, v podobně sebeironickém duchu, v jakém psala paní Monyová. Tady jde samozřejmě o mladší pohled na partnerské a mezilidské vztahy, na příběh zasazený do dnešní mediální doby, hezky svižně napsaný. Takový bonbonek po nedělním obědě. Přečtete vlastně na jeden zátah, pobavíte se, zasmějete. A to vlastně k relaxačnímu nedělnímu čtení stoprocentně patří. Teď mám zkusit Pekáč buchet, tak jsem zvědavá. A docela se těšímJ
                                                        

Žádné komentáře:

Okomentovat