neděle 15. února 2015

Pekáč buchet

Když už jsem přečetla jednu knihu této mladé autorky, chtěla jsem zkusit alespoň ještě jednu, abych se ujistila.  Autorka už má na svém kontě poměrně velkou řadu knih, tak jsem sáhla po té první, která se mi nabízela. Tou je právě zmíněný Pekáč buchet. Už název sám napovídá, že půjde o setkání se svalovci, kteří si na břiše pěstují onu pěknou vizuální záležitost, která si vysloužila tuto lehce bulvární přezdívku. Je tedy pravda, že pohled na takové tělo má něco do sebeJ. A mladá autorka na tom vystavěla děj své knihy, ve kterém staví do kontrastu svůj svět kaváren a určitého nesportovního pohodlí se světem propocených tělocvičen a adrenalinových sportů. Na komické situace je tím pádem zaděláno a to je také hlavní myšlenka knihy. Čte se to hezky, je to takové příjemné čtení na nedělní odpoledne. A potvrdila jsem si dojem, že je to taková nová Monyová.  Šikovná. Mám ráda takové příjemné čtení. Navíc je na něm znát, že jí to baví a píše se jí snadno.
Zatím tedy dvakrát stačí, ale jistě se k jejím knihám zase někdy vrátím. Humoru a nadhledu není totiž nikdy dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat