úterý 11. listopadu 2014

Svatý Martin

 Letos na bílém koni nepřijede a já jsem tomu ráda. Přijíždí na nějakém barevném, v koňské terminologii asi grošovanémJ. Každopádně přináší minimálně dva svátky v jednom, krom svatého Martina je ještě Den válečných veteránů, tedy den, kdy si připomínáme nejen konec první světové války. Jde vlastně tím pádem i o den vlčích máků.  Se svatým Martinem se hezky pojí tradice svatováclavských vín a svatováclavské husyJ. A jelikož já mám jednoho takřka svatého Martina v nakladatelství, které vydává moje knihy a Martin se tam stará o grafiku a veškeré další náležitosti, mám den svatého Martina spojený hlavně s Jalnou. A bylo by hezké, kdyby ji znalo víc lidí- tímto ji znovu představujiJ.  A nákup knih z její dílny, tedy přímo svatomartinské, je pak nový hezký svatomartinský zvyk. I amerikanofilové si přijdou na své, protože zajímavé postřehy z Ameriky zde vydává další MartinJ, který vás vyzývá, abychom se nebáli Ameriky. A stylově, poslední knížka nakladatelství  je od paní MartínkovéJ. Prostě svatomartinská tradice podle Jalny- vše nejlepší všem Martinům a dobrou knihu k tomuJ

Žádné komentáře:

Okomentovat