sobota 13. září 2014

Čokoláda

Čokoláda je nejen krásný film, lákavá droga či dietní bomba, ale i má dnes svůj Mezinárodní den. Hlásá to můj kalendář, který na dnešek avizuje Mezinárodní den čokolády a Den pozitivního myšlení. Ono to jistě spolu úzce souvisí, dát si kousek (celou) čokoládu, většinou pozitivní myšlení probudí. Pokud ovšem nezvítězí výčitky svědomí, které ale čokoláda musí spolehlivě umlčet. Zejména dobrá a kvalitní čokoláda, která je údajně pro dietu úplně neškodná. Ba, dokonce snad existuje i čokoládová dieta, kterou jsem ale zatím nedržela. Ale dát si čokoládu, pustit si Čokoládu a ještě u toho nepřibrat, to je ideální kombinace. Na sobotu třináctého přímo dělaná. Ještě bych mohla nabídnout nějakou svoji knihu, v rámci toho pozitivního myšlení, ale čokoládě konkurovat nemohuJ. Tak pěknou pozitivní sobotu. Třeba v nějaké továrně na čokoládu...J.

1 komentář:

  1. Já slavila už včera, tak dlouho jsem čokoládu ulamovala, až jsem ji celou snědla:)) A dneska budu už jen pozitivně myslet. Přeji Vám hezký víkend s dobrou čokoládou:))

    OdpovědětVymazat