čtvrtek 5. prosince 2013

Kočka školní

Na školním pozemku se nám zabydlela bílá kočka. Černobílá, abych byla přesná. A rázem se stala miláčkem všech. Nosíme jí mlsky, mazlíme se s ní, zpestřuje nám temné podzimní dny. 
 Jen mě napadá, zda ji někdo nepostrádá? Jestli někomu neutekla? Kočky jsou sice stvoření svobodomyslná a volnomyšlenkářská, přesto se domů vracejí.... Leda by ji někdo vyhodil, pak by u nás nalezla v podstatě politický azyl. A nutno konstatovat, že velmi příjemný, má se opravdu luxusně. Omotala si nás kolem prstu. Mně se dokonce stalo, že kapsičku pro kočku jsem přinesla, na svoji vlastní svačinku jsem ale nějak pozapomněla. Takže zatímco já držela nedobrovolný půst, kočička se měla přímo královsky. Ani se jí nedivím, že se jí domů nechce:-). 





1 komentář:

  1. Tak snad aby ani nebyly vánoční prázdniny, aby kočička nestrádala :-)
    Včechno nej k svátku!

    OdpovědětVymazat