sobota 21. prosince 2013

Kdo se bojí, nesmí do Prahy

Nadcházející sváteční a prázdninové volno naopak k návštěvě přímo vybízí, proto nezbývá, než se vyzbrojit odvahou a statečně se vypravit. Kam? Na výpravu za pražskými strašidly.  Nepředpokládám, že se ještě dneska někdo bojí bezhlavého rytíře či nějakého vodníka, spíš o nich nemají děti ani tušení. Jejich fantazii přeci jen víc vládnou elektronické příšerky a mobil či tablet s vodníkem se neslučují nejen kvůli vodnímu prostředí. Proto je jistě zajímavé odložit mobilní hejblátka a vyrazit na pohádkovou tour za pražskými strašidly.  Jde o zajímavou aktivitu Pražského muzea a díky pátrání po dávných pražských strašidlech se lze dostat i do tajuplných pražských věží, jako je Prašná brána či Mostecká věž už Karlova mostu. Navíc muzeum jde s dobou, takže pro děti je připravena interaktivní hra, tudíž můžete do strašidelného světa pronikat i celkem moderně. Mám ráda pražské pověsti, jejich tajemné příběhy, které se váží takřka ke každé staroměstské ulici. A strašidla k nim bezpochyby patří. Výstavu jsme zčásti prošli se studenty, a líbila se, moc.  Takže pokud se nebojíte, můžete za strašidly vyrazit i během prázdnin. Určitě to nebude zážitek strašný, ba ani strašidelný. NaopakJ


1 komentář:

  1. já byl v Praze včera, vyfotil jsem Vaše pouliční betlémy, ty v centru města, okomentoval jsem je na našem blogu, ale vzpomínal jsem na doby minulé, ach jo, ta nostalgie......porevoluční 90.léta....

    OdpovědětVymazat