úterý 2. července 2013

Obojek

Další týden znamená, že jsem zase o kousek větší. A aby toho nebylo málo, dostal jsem svůj první obojek. Trochu vopruz, několikrát jsem si ho vyvlékl, ale oni mi nedají pokoj, dokud si ho nenechám. Tak si zvykám a už mi ani nevadí. Alespoň mohu chodit na procházky i mimo zahradu:-)


                                         zase kapku větší
                                                       zvědavost je mi vlastní
                                                        jsem i zdatný spolujezdec
                                                       a tady je ten obojek a vodítko
                                                       trochu mě s tím tedy naštvali
                                                                   ale zvykám si

Žádné komentáře:

Okomentovat