úterý 30. července 2013

Revival

aneb hit letošního léta i na mém playlistu:-).
   Pondělní večer, plný bouřek, patřil Revivalu. Alici Nellis mám ráda, tak jsem odvážně vyrazila, přes určitou nedůvěru sama k sobě. Nebyla jsem si totiž jistá, zda vydržím Bolka Polívku či Richarda Genzera, ale kupodivu, vydržela. Navíc se i líbili.
   Kino Světozor  nabízí podobně příjemnou atmosféru jako moje oblíbené bio:-),takže nic nebránilo si báječný film vychutnat.      Ze spřátelených blogů i z kritiky jsem věděla, do čeho jdu, takže jsem se vlastně i těšila. A ukázalo se, že správně. Jediné, s čím tak úplně nesouzním,je, že je to komedie. Na mě to až tak komediální účinky nemělo, spíš mě to ladilo do smutku nebo alespoň určitého posmutnění. Byť humorné okamžiky nepopírám, navíc vše skvěle zahrané. Myslím, že film stojí za vidění víckrát, je dobré ho zpracovat, všimnout si detailů i věcí, na které při prvním náhledu prostě nezbude čas. Bavily mě vykreslené vztahy, pohled na svět 
i ten mezigenerační úhel. A muzika fakt pěkná. Film se mi prostě moc líbil, Alice Nellis je hodně šikovná. 
Navíc jsme v kině přečkali přívalový déšť. Nějak nechápu, co s tím počasím je, proč nemůže pršet (stejně jako být teplo) tak nějak normálně? No, řečnická otázka, ale je to síla. Kino končilo varováním,že do předsálí vlítla voda a ať tedy vycházíme opatrně. Nu, to jsme koukali. Navíc nás nepustili do metra, také zaplavené. A to po kině už jen krápalo, ten hlavní liják nás minul. Tento způsob klimatických změn zdá se mi poněkud podivný. 
Na rozdíl od Revivalu, který je skvělý. Alespoň mně se hodně líbil.  

7 komentářů:

  1. Taky se chystám.
    Zatím jsme četla jen rozporuplné názory, tak uvidím,...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem včera, líbilo :-)
      Mimochodem v multi kině bylo až chladno a byli jsme tam 4.
      To by se před léty vůbec nepromítalo !

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že se film líbil.
      A souhlasím s tím, že by se dřív v tomto počtu nepromítalo. Člověk by musel dokoupit lístky:-)
      Ale zase čtyři lidi v multikině, to je paráda. Žádný popcorn, kola a další rušivé elementy, a hezký zážitek z filmu.
      Jen ta zima, někdy to klimatizování fakt přehánějí. A ta horká facka, když pak vylezete ven. To chce rovnou někam do chladného baru, na aklimatizaci:-)

      Vymazat
  2. Jitko měli jsme stejné obavy ale i nám se líbil. I Geňa :o)
    Alici Nellis mám také ráda...její tvorbu a řekla bych, že tohle je TOP, nebo je prostě čím dál lepší :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alici Nellis mám také moc ráda, pořád mám sice od ní víc ráda Tajnosti, ale tohle byl nový zážitek a moc hezký. A i s tím Geňou, to musím souhlasit.

      Vymazat
  3. Taky jsem četla rozporuplné názory, trošku mě nahlodalo (v dobrém)to hodnocení, že to vlastně není až tak komedie. Doteď jsem si říkala, že si to asi nechám až do nějakého dálkového autobusu či podobně, teď uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, v dálkovém autobusu to nebude zážitek,alespoň já to tak vnímám.
      Ale nějaké menší kino, nebo jako Ilona výše, poloprázdné multi, pro letní odpoledne...:-) Uvidíme, co na to řeknete.

      Vymazat