pondělí 22. července 2013

Guru

Můj necertifikovaný, ale o to podstatnější internetový kulturní guru je Markéta Wlčice. Cokoliv vtipně o svých kulturních toulkách Prahou zaznamená, probudí ve mně zvědavost, respektive zvídavost, to zní lépe, a v podstatě se po ní opičím. A nikdy jsem se zatím nezklamala. Pravda, jediné v čem odolávám, je její vášeň pro Barování. Neumím moc ponocovat a jako konzervativní jedinec potřebuji vědět, kdy daná akce končí. Představa, že se někde kulturně vyžívám ještě po půlnoci je pro mě neuchopitelná i o prázdninách,natož v běžném roce. Tudíž si Barování  užívám u ní na blogu a na blozích jejích spřátelených baristů (nejedná se o kávu, podotýkám pro minimální procento nezasvěcených). 
Ale jinak, co napíše, je svaté. Tak jsem třeba objevila Plejtváka 
a mnoho dalších. Poslední akcí byla skvělá  Neviditelná výstava. Zážitek. Neopakovatelný. 
Již jsem byla v kavárně Potmě, ale tohle byl mnohem větší zážitek.  Těžko sdělitelné, lépe je to prožít. Na Novoměstské radnici stále k dispozici. Až do konce letošního roku. Hodlám tam vyrazit i s dětmi školou povinnými, aby viděly, že vidět není vždycky samozřejmé. 
A já se zase těším, co vymyslí či objeví kulturní guru:-)

1 komentář: