středa 17. července 2013

Anděl s ďáblem v těle

            Je mi právě deset týdnů, a je se mnou veselo.
                                                                                                                                                     (nyní)
(tehdy)   rostu jako z vody
tlapky už mám takřka medvědí
                                          a v očích tisíc čertů.   Pořád myslím na nějaké lumpárny

zahradu už jsem přehrabal k obrazu svému, poklad nikde:-)

občas se rozdovádím tak, že prý nevím, kdy přestat. I štěkám:-)
Také jsem už dokázal rozkousat kde co, musím si pěkně trénovat zoubky:-)


Jen soužití se Zachariášem je pěkný adrenalín
                                       

ale snažíme se
                                                               jsem už větší
                                                               pozoruji,co dělá
                                                          jenže pořád o mě moc nestojí...




2 komentáře: