pátek 1. března 2013

Neříkej hop...

......dokud jsi nepřeskočil. Všichni dobře známe.Tak jsem tady hopsala spokojeností, že jsem cosi vyhrála v soutěži časopisu Xantypa. Čekala jsem, napjatě,co to asi bude. Obálka z Xantypy dorazila. 
Velká, bublinkatá!
A prázdná!
  Docela jsem zírala. Více méně pobaveně, neb nevím, zda šlo o vtip ze strany časopisu,o čemž pochybuji. Či o chybu odpovědného pracovníka, který má obálky plnit, což je pravděpodobnější.
 A nebo se naskýtá ještě další možnost,na kterou mě přivedly kolegyně v práci díky vlastním zkušenostem.Někdo to prostě po té cestě od Xantypy ke mně vybral! 
Nebylo to doporučeně (jako třeba úmrtní list na jméno zemřelého) a tak to asi není nic těžkého. 
Nyní mám tedy doma výhru nevýhru. Obří obálku a nic.Nu,život je prostě hra. A česká pořekadla více než pravdivá, prostě neříkej hop....

2 komentáře:

  1. Jitko,
    a já myslela, že je dnes 1.3. a ne 1.4. ;-)
    Tak snad se ta záhada s výhrou brzy vysvětlí !
    Krásný víkend i tak !

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Já si to myslela také, ale to je prostě u nás typické. Nikdy nevíte, kdy si z Vás kdo vystřelí. I Vám, Ilono, hezký víkend:-)

    OdpovědětVymazat