neděle 3. března 2013

Prostě si to přej

   Pierre Franckh je prý autorem bestsellerů, které nám změní život.?  Jsem spíš skeptik a pozitivní myšlení mi většinou moc nejde, tak jsem na knihu zvědavá. Už její název: Prostě si to přejte, a to s lehkostí…

Nu, mám tu zkušenost, že se mi většinou plní ty horší věci, na které se snažím nemyslet, přesto je moje podvědomí vytahuje a ony se pak splní. S těmi pozitivními věcmi to už tak slavné není. Ale jelikož to chci změnit, tak se učím. V záhlaví knihy se píše, že nám dodává odvahu k opuštění zažitých myšlenkových vzorů a díky tomu se nám mohou splnit všechna přání. Prostě si to přej:-)!
No, jestli je to tak jednoduché, tak jsem promarnila pěknou řadu let:-). Nu, trochu to zlehčuji, v univerzální recept stejně moc nevěřím, je to asi v osobním nastavení každého a pak v síle, s jakou si to uvědomuje a jak moc to chcete změnit. Ale knihu čtu s chutí a jsem zvědavá, co se stane, až ji přečtu. Prostě si něco přeji a ………. Uvidíme...J
                   Hezké a zajímavé čtení na konečně slunečnou neděli.


                                                        

Žádné komentáře:

Okomentovat