středa 27. března 2013

Kde jsi?

Z hluboké zimní a mrazivé deprese jednomu časem přeskočí. Mráz se vrazí na mozek. A vymýšlí blbosti. Při pohledu na teploměr, kde se rtuť zas trapně krčila dost pod nulou, mi na mysli podvědomě vytanul zoufalý výkřik: "Kde jsi, jaro?" 
Je to letos tak, že: "My čekali jaro a zatím přišel mráz?
No, to je snad ještě víc depresivní než stávající mrazivá situace. A tak zůstanu u pátrání, kde jsi? Snad se na mě Dalibor Janda nebude zlobit za malou parafrázi. Z té zimy už mi prostě hrabe:-)


Kde jsi? Kde jsi?
Tolik dní? Kde jsi?
Volám telefonem kam se dá
Čekám tě. Kde jsi?
Vzpomínáš? Kde jsi?
První dny v jarním kabátku
Slunce hřeje naši zahrádku

Nevím kolikrát
už jsem tě chtěla přivítat
Napořád
A vždycky nový mráz
Byl všem nadějím krach
A mráz po mně sáh

Kde jsi? Kde jsi?
Celé dni, kde jsi?
Teplá kamna  dávno dohřála
je už duben bezmála…

Nevím kolikrát
už jsem tě chtěla přivítat
Napořád
A vždycky nový mráz
Byl všem nadějím krach
A mráz po mně sáh

Kde jsi? Jaro kde jsi?
Březen je fuč, kde jsi?

Už se duben halí do hávu
ráno sype sníh zas z rukávu

A ty tu nejsi……………


Obrázek je z motivů na školní trika. Jak je vidno šílenství je ve školství běžný motiv.:-)

3 komentáře:

  1. Jaro nejspíš leží zachumlané někde v pelíšku... A vyhlídky taky nic moc... Letos poprvé co nemám doma žádnou velikonoční dekoraci, nemám náladu cokoliv zdobit, malovat a vypadá to, že to tak i zůstane. Stačí se podívat z okna že.......

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že je tu nový talent:-D
    Zdá se, že se sejdeme na těch Velikonočních ostrovech:-D
    Ale na vzdory všemu i tak Vám přeji veselé Velikonoce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkné:-)))))
    Potají doufám, že díky pozdnímu jaru bude léto do vánoc:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat