úterý 5. dubna 2011

Zfilmovali mi knihu:-)

Když jsem dnes pročítala programy kin s cílem najít nějakou zajímavou dubnovou filmovou lahůdku, narazila jsem na Odnikud někam. :-).Drobná odchylka v názvu, ale hned mě to zaujalo.:-). Dle obsahu, který mi net vzápětí pohotově nabídl, jde o klasickou americkou VIP podívanou:-), nicméně na první pohled to vypadá, že někdo zfilmoval moji knihu a film jde do kin. Hurá:-) Je to hezká představa a chvíli jsem se jí samozřejmě kochala. A mohu své fantasmagorie využít jako oslího můstku k připomenutí autorského čtení v Benešově, přesně za dva týdny. Sice bez červeného koberce a filmových kamer, ale s radostí a chutí:-) Dokud nás, pisálky a nakladatele, nezlikviduje DPH, neboli česká kulturní revoluce:-(.

2 komentáře:

  1. Na autorské čtení v BN se těším. Snad mi někdo pohlídá tyránka. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu jsem přečetl, ne tedy během dvou dnů jako maminka, ale četla se moc pěkně. Tedy snad i já se dostavím. A rád.

    OdpovědětVymazat