neděle 24. dubna 2011

Kukaččí mládě

V tichu Velikonoční neděle jsem objevila Kukaččí mládě. Nikoliv v rodinném hnizdě, ale v knihovně, respektivě v nově zakoupených knihách. Pořád si sice říkám, už nekupuj, zhyneš pod záplavou knih. Ale člověku to občas nedá. A Kukaččí mládě je kniha od Magdy Váňové. Tuto autorku jsem kdysi objevila s Přítulným Zajíčkem - to je takové velikonoční:-), ale ve skutečnosti jde o dva detektivy- Přítulného a Zajíčka- a knížku detektivních příběhů. Pak přišlo Štěstí Aloise Peina a Past. Když to tady rovnám, koukám,že s názvů jejích knih by se dal vytvořit veselý příběh. Tereza je sice v její bibliografii uváděna jako nejúspěšnější, ale mě víc bavila Sestra a sestřička či s Tváří beránka. A dnes tedy Kukaččí mládě. Paní Váňová má dar skvělého vyprávění, rychle vás vtáhne do děje a její košaté příběhy jsou opravdu ze života. Baví mě její postřehy i styl psaní. Proto jsem zvědavá na Kukaččí mládě. Mottem románu je taková hezká věta, že za rohem každého štěstí číhá smutek. Tak se těším, zdá se,  že půjde o příjemné počtení.

6 komentářů:

  1. Ono motto je hodně a často pravdivé.

    Hezké a radostné sváteční dny.

    OdpovědětVymazat
  2. A už se těším na Váš komentář k plánu pana ministra. Plzeňský model se stává normou?

    OdpovědětVymazat
  3. moc děkuju za tip.

    přeju krásný zbytek svátků jara :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knížky Magdy Váňové mám moc ráda a všechny je mám doma. Přeji příjemné počtení.

    OdpovědětVymazat
  5. Příjemné počtení...jen to moto, nešlo by to obrátit...bylo by to pozitivnější :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za tip na knihu. I já bych to motto otočila, pozměnila...za každým smutkem se (snad) skrývá štěstí...

    OdpovědětVymazat