sobota 28. ledna 2023

Nová doba

 Tak vstupujeme do nové éry. 

Uvidíme, jak to bude vypadat za pět let. 

Snad lépe a radostněji.

Letošní stěhování vyvolalo velkou vlnu lidové tvořivosti. Docela mě pobavila, proto jeden obrázek z FB sdílím. 

Jsem ráda, že je tohle desetiletí za námi. Vnímala jsem ho dost těžce, ztrátu kultivovanosti a úrovně. A těžko se kupříkladu dětem vysvětluje, že něco se nedělá, nějak se nemluví či něco není slušné, když na nejvyšších postech země vidí naprostý opak. 

Teď věřím, navzdory všemu, že se kultivovanost a noblesa vrátí. A doufám, že se nemýlím.

Tak vykročme pravou.















2 komentáře:

  1. Jsem opravdu ráda, že budeme mít konečně důstojného prezidenta. Kéž by se mu povedlo aspoň trochu sjednotit lidi.
    Jeden můj známý napsal na fcb, že začíná nová totalita a přirovnal včerejší den k únoru 1948. Znám ho jako člověka vzdělaného, ale dlouhodobě podporujícího Babiše. Ovšem z toho příspěvku mi spadla brada a uvědomila jsem si, že hodně lidí vůbec nebude chtít cokoliv změnit. Čím hůř, tím líp. Tak jim to vyhovuje. Aby mohli kdykoliv svalit svoje neúspěchy a frustrace na někoho jiného. A ohlasy pod příspěvkem tomu nasvědčují. A z toho mám docela i strach.
    Jitko, přeji Vám krásnou neděli. Bude s knihou? Já teď čtu Sudetský dům. Doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, děkuji. I Vám hezkou neděli. Sudetský dům vyhledám a zkusím. Ostatně, když koukneme na mapu, kde a jak se volí, tak lze vystopovat určitou souvislost. A co se týká změny, tak doufejme, že nastane. Bude to běh na dlouhou trať a uvidíme, jaké nabereme tempo:-). Zdravíme s Tobiášem:-)

    OdpovědětVymazat