pondělí 22. dubna 2019

Matějská

Navštívit Matějskou čas od času se dá. Pro děti je to lákadlo a snad i zážitek a tak se jde. Je to jiný svět.  Plný barev a hudby. Či spíš řevu, o hudbě bych moc nemluvila. Atrakce jsou klasické, běžné, moderní i supermoderní. Lze se tedy normálně zhoupnout, zaskákat si ve skákacím hradu stejně jako zařvat na horské dráze či vypustit duši v ďábelských houpadlech. Hanička tedy vyhledává spíš klidnější atrakce, takové, jaké jí nabízí i běžná pouť kdekoliv jinde. Pojala jsem tedy myšlenku, že aby si dnešek zapamatovala, měla by zažít šok. Trochu šok, samozřejmě. Aby se trošinku bála. Přiměřeně věku. Zvolila jsem obří kolo. Bála jsem se jenom já. Ona se na vrcholu spokojeně rozhlížela kolem a těšila se z pohledu na Prahu, zatímco já jí křečovitě drtila ruce a bála se pohnout. Zážitek opravdu nezapomenutelný.  Stejně nezapomenutelné jsou tady i ceny za atrakce, není to vycházka za kapesné. Ale když je to čas od času, tak se to dá.






Žádné komentáře:

Okomentovat