sobota 26. ledna 2019

Odnikud nikam


Život přináší různé vlny, občas i někdy nečekané.  A tak se, pro mě už nečekaně, objevila vlna zájemců o moji knihu Odnikud nikam. O knihu již pěkných pár let putující naším knižním trhem. Potěšilo mě to, koho by to také nepotěšilo.  Jenže knihu nemám! A na pultech knihkupců také není, hlásí vyprodáno. No, to se sice jeví jako úspěch, ale vzhledem k tomu, že čísla ohledně počtu vydaných a prodaných výtisků ke mně většinou nedoputují, jsem skepticus. Ohledně toho vyprodání, myslím.  Žádosti o knihu bych ale velmi ráda vyhověla a tak jsem se pustila do shánění. Byl to docela oříšek, weby opravdu všude hlásí vyprodáno, ale pak jsem narazila na jedno malé knihkupectví v centru, odkud si knihu jako úlovek mohu odnést. A poslat ji dál. Hurá, hurá.  Není nad to, když je všechno dva ( a více) v jednom, sám si napiš, sám si prodejJ. Ale je to docela radostná záležitost, to zase ano.


1 komentář:

  1. To je moc hezká kniha. Téma odsunu mě celkem zajímá. Kdysi jsem četla Vzpomínám na Rozinkovou louku. Taky silný příběh.

    OdpovědětVymazat