pondělí 7. ledna 2019

Konce a začátky

Na začátku letošního roku mě ale napadají víc konce. Vím, co letos musím,mám i chci ukončit. Něco s radostí a láskou, něco z nutnosti, něco prostě jinak nejde. A jestli budou nějaké začátky? Tak to vlastně pořádně ještě nevím....
Tak tedy, co letos ukončím- ať už dobrovolně nebo povinně:-)?
1) Jednu životní etapu
2) Hovory o historii
3) Blog
4) Nefunkční vztahy
5) Spolupráci s nakladatelstvím
6) Snahu zhubnout:-)
7) Psaní do novin
8) Učení se cizím jazykům
9) Boj s větrnými mlýny:-)
...tak to jsou ty konce. Zveřejnitelné konce. A začátky? Zatím o žádných nevím, ale trochu doufám, že snad nějaké budou. Zatím ale hlavně řeším ty konce:-)


6 komentářů:

  1. Jitko,
    tolik konců ? :-o
    A blog a vztahy k tomu ?
    To vypadá na velké životní změny !
    Tak přeji ať jsou i ty začátky lepší!

    OdpovědětVymazat
  2. No páni. Takové změny. I blog:( To by mi bylo moc líto. Každopádně jste odvážná. Hodně štěstí!!

    OdpovědětVymazat
  3. Prosííím, blog ne!
    Tak inteligentní, zábavné a inspirující psaní by tu moc chybělo.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak vám držím palce do nových začátků!
    Alena

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy, děkuji Vám za vlídná slova, to jsem ani nečekala. Moc mě to těší. Blog bude končit pozvolna, objevila jsem, že letos v létě má deset let. Tak k výročí - v létě- asi slavnostně skončím. Takže se ještě uvidíme:-) Ale děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, blog ne, prosím!! Čerpám u Vás informace, inspiruji se, doplňuji mezery ve vzdělání... Byla by to velká škoda. Zdraví Vás Hana

    OdpovědětVymazat