pátek 27. června 2014

Je to za námi


Konec dobrý, všechno dobrý.... 
Jsem zvědavá, jestli toto české přísloví funguje. Je to za námi a dva měsíce relaxace před námi. 
Tento víkend a pondělí se ještě nepočítá, to je takový bonus. Až v úterý vypukne ta sladká jednička, prvního července. I tak je dnešek takový slavnostní. S květinami v ruce je člověk snadno identifikovatelný, všichni rázem vědí, co jste zač. Přesto jsem se dnes setkávala se samými úsměvy a příjemnými zážitky. Prázdniny zjevně s lidmi dělají divy. To vlastně není Nic nového pod sluncem:-)



8 komentářů:

  1. Krásné prázdniny plné odpočinku i nových zážitků:) Zasloužíte si je.

    OdpovědětVymazat
  2. I já přeji pohodové prázdniny. Užijte si zaslouženého odpočinku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Vám, Alice, přeji též, i dětem. Krásné prázdniny. Plné zážitků:-)

      Vymazat
  3. Tak a od nás je tu také..., stále jeden Voucher na kávu s dezertem:-)
    Přeji prázdniny, jen v samé pohodě!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na něj a slibuji, že během léta vyberu. I já přeji krásné léto

      Vymazat
  4. Krásné prázdniny, nějaké veselé dobrodružství, pěkné výlety a hezké zážitky:)

    OdpovědětVymazat