neděle 23. června 2013

Řeka osudu

Konečně vyšla. Nová Erskinová. Nemohla jsem ji tedy nekoupit, přes veškerá předsevzetí, že do knihkupectví už ani nenakouknu, natož do něho vstoupit. Ale závislost si žádá své a nad novinkou jsem nezaváhala ani chvilku. Oč jde? Opět o několik časových rovin,tentokrát konkrétně o tři. Nejstarší drama se odehrálo spolu s krvavým vpádem Vikingů, druhé je situováno do devatenáctého století a třetí hýbe současností. A všechny časové roviny se prolínají, nevyřešené křivdy se znovu ozývají, neuspokojené duše si žádají dokončení svého osudu, chtějí dojít svého klidu. Jak je již u této autorky zvykem, všechny paranormální jevy smíchá s historickými fakty a svou vlastní bujnou fantazií, a nabídne vám báječný koktejl příjemného, vzrušujícího a zajímavého čtení. Všechno souvisí se vším a minulé životy s našimi víc než si myslíme. Musím přiznat, že to se Řekou osudu nebylo tak bezdeché, jako bývala má předchozí setkání s knihami této ženy. I pikantní pochoutka, má li stále stejné ingredience, se stává všedním, ba se i přejí. Ale tuto novinku jsem ještě slupla s chutí a jsem za ni ráda. Uvidíme, co bude dál.Ale milujete li anglosaskou Anglii či příběhy z doby královny Viktorie, přijdete si na své. Erskinová vyprávět umí:-)
         

2 komentáře:

  1. Erskin... Příjemné čtení - stále stejné osvědčené schema - červená knihovna pro náročné. My nic podobného na takové úrovni nemáme snad jen Anna Bauerová třeba Sluneční cesta bojských králů. Nikdy předtím jsem nevstoupil do ´blogu´.Je to zajímavá zkušennost, ale začíná mi být líto času. Slohům tady se nedá nic vytknout, ale to je málo.

    OdpovědětVymazat
  2. Nu, to je realita. Čas je vzácný a já nikoho nenutím,aby ho zde trávil.
    Pro někoho málo, pro někoho dost, to je život a otázka dobrovolného rozhodnutí.

    OdpovědětVymazat