čtvrtek 6. června 2013

Církevní restituce

Ústavní soud je schválil. Nechci se k nim vyjadřovat, protože jim nerozumím. Sice si myslím, že byly schváleny v okamžiku, kdy většina národa měla jiné starosti a ti lidé,kteří by k nim měli co říct, neměli v povodněmi trápené zemi ani prostor něco sdělit. Osvědčená taktika.
 Mně se ale hodí k tomu, abych jich využila jako avíza k našim červnovým Hovorům, které se týkají právě církví. Konkrétně jejich role ve dvacátém století. Přednášet bude  Jan Stříbrný,  tedy odborník na slovo vzatý. Pokud se tedy chcete intelektuálně osvěžit a něco nového a zajímavého se dozvědět, zatrhněte si v kalendáři 26. červen. Budeme se na Vás v hudební kavárně Dadap moc těšit. A bude to stát za to, to slibuji. Možná i na ty restituce dojde....Ale jen možná, hlavní bude zajímavá přednáška, protože to pan Stříbrný umí. A to tak, že velmi:-).

4 komentáře:

  1. Nemyslím si, že si soudci Ústavního soudu naplánovali jednání o restitucích tak, aby zrovna v té době byly v naší zemi povodně...

    OdpovědětVymazat
  2. Asi ne, ale vypadá to tak. To ale byl jen vedlejší bod mého sdělení:-)spíš jen pocit

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím, já vím :)
    Už jsem na všechno, co se týče této "operace" hrozně přecitlivělá... Ale z té druhé strany, ze strany člověka, který s restitucemi souhlasí... Ale nechci se pouštět do debat, kde má každý svoji pravdu, protože jsem většinou usazena argumentem, že o minulém režimu nic nevím.
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Každý jsme už na něco přecitlivělý, já třeba na to, jak se tady manipuluje s veřejným povědomím, proto vidím "konspiraci" asi i tam, kde není. Restituce mě v podstatě nechávají v klidu, neb jim nerozumím. A to o minulém režimu něco vím.
    Tím argumentem,že Vy o něm nevíte nic, se nenechte otrávit. To není žádný argument.
    A ani mým skepticismem.
    Hezký víkend přeji

    OdpovědětVymazat