neděle 18. listopadu 2012

Zrádci

Ne, nehodlám si tady s nikým vyřizovat účtyJ, nýbrž se chci zmínit o knize, která se ocitla na mém nedělním čtecím seznamu. Jsou to Zrádci od Jiřího Šulce, z jehož literární dílny jsem už četla Dva proti říši. Zrádci se tematicky věnují Mnichovu. Na obálce knihy píší, že Jiří Šulc zde popisuje eskalaci mezinárodní politiky i lokální střety henleinovců s příslušníky čs. ozbrojených složek v Sudetech těsně před Mnichovem a po něm. Jde tedy o celkem zajímavou anonci a sama jsem zvědavá, co z toho bude. Mám ráda knihy s historickou tematikou a dvacáté století mě enormně zajímá. V tomto směru asi nejsem kovaný historik, protože na rozdíl od badatelů historickou beletrii nejen nezavrhuji, ale mám ji i ráda. Tedy samozřejmě, pokud se drží nějaké smysluplné linie. Tak jsem zvědavá, co mi přinese román Zrádci, jehož kritiky jsou zatím veskrze příznivé. Jiří Šulc má dar vypravěče, tak věřím, že půjde nejen o čtivý příběh, ale že se i něco nového dozvím. Zrádci dostali přednost před Hieronymem Boschem, tak doufám, že nezklamouJ. Začátek vypadá slibně, už jsem dospěla ke straně sedmdesát  a zatím dobrý...J
A

                                             
A čtu samozřejmě klasicky, nikoli ve čtečceJ

Žádné komentáře:

Okomentovat