středa 7. listopadu 2012

Barování

....jsem osobně ještě nenavštívila,ale díky barvitým reportážím na několika spřátelených blozích se cítím být takřka pravidelným hostem:-).
 Proto si myslím, že by zdejší aktivní účastníky barování mohla zaujmout ranní annonce v rozhlase, která slibuje Věru Nerušilovou v Mikrofóru dnes ve 22.30. Na ČR 2 Praha:-)

                                               

5 komentářů:

  1. Jitko děkuji za informaci. Osobně doporučuji se Věrou Nerušilovou nakazit...neznám mladší ženskou :o)
    A kdyby se Jitka odhodlala, tak bych jeden lupen s magickým datumem 12.12.12. pro ní měla :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Věra je zajímavý člověk, poslouchala jsem a souhlasím, ta energie tam přímo tryská. Za nabídku lístku děkuji,ale magické datum už mám rezervované, takže nemohu. Ale srdečné díky.
    Snad v příštím roce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co datum 25.11.12...t.j. sraz blogujících (zdá se pouze dam)..nestavíte se ?

      Vymazat
    2. Nu, láká mě to, velice, žel zatím nevím, tak nechci slibovat,ale velmi s tou myšlenkou koketuji...Včas dám vědět:-)

      Vymazat
  3. díky za upozornění. VN je opravdu úžasný tvor! dohledám si v archivu- tedy doufám! včera jsem prošvihla!

    OdpovědětVymazat