pátek 2. listopadu 2012

Šikovná fotografka

Kdysi dávno, v dávném mládí, možná spíš ještě dětství, jsem se ráda fotila a dokonce jsem si vsugerovala, že jsem fotogenická. Jak šel čas, mění se vizáž i nadhled a já se pozvolna raději fotoobjektivů stranila.
Dnes už vím, že s foťákem rozhodně nejsem kamarád, slovo fotogenická už použít nelze, ba naopak. Focení je pro mě vždy horor, neumím se tvářit a ve výsledku jsem vždy zklamaná z toho, že fakt vypadám hrozně. To je ten psychologický efekt, kdy si člověk o sobě myslí víc, než nabízí realita. A pak ten pohled face to face, vrásky, kruhy pod očima, strhaný výraz,no není to hezké si přiznat. Ale co už jeden nadělá, to je život. A jelikož občas prostě nějaké fotky mít musím, člověk někdy musí říznout do živého.
Naštěstí jsem našla Gabro, a díky jejímu umu jsem i nějaké fotky vybrala. Ty teď budu používat navěky věků J.
 Pokud mi díky nim radikálně stoupne prodej knih, má u mě Gabro bonusJ. Nu, a nyní nastává fáze představení jejích výsledkůJ


                                                    
 


19 komentářů:

  1. Výsledek, myslím, na jedničku :-). Sama se focení vyhýbám jak čert kříži... ale že bych to třeba taky zkusila... jednou, někdy...:-)
    Jindra
    www.z-kultur-i-nekultury.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko,
    krásné fotky, opravdu ! :-)
    Mám to s fotografováním podobně, ale před rokem jsme tu našla také jednu fotografku, která doslova umí zázraky !
    Já mám nejen krásné fotky dcery a svatební, ale i pár jen vlastních, na kterých se sama sobě i líbím :-)
    P.S. Ta hnědá barva vlasů je přirozenější.
    Kniha putuje z ruky do ruky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Poklona Vám i paní fotografce, fotky se moc povedly a nová image Vám moc sluší:)
    Já se fotím velmi nerada, čím jsem starší, tím víc se sama sobě na fotkách nelíbím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, milé dámy, děkuji za milé komentáře. Fotografka je opravdu šikovná, protože je se mnou práce jak na kostele.
    Jindřiško, u Gabro je to příjemný pokus, mohu potvrdit. Ilono, Vy máte vždycky krásné fotky, to už vím dávno. S těmi vlasy se pořád sžívám, proto děkuji za názor. A jsem ráda i za knihu:-)
    Majko, já to mám stejně, čím starší tím víc se sama sobě nelíbím. Ale děkuji Vám za poklonu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Gabro má moc dobré oko! Ta s tou knihou je super! (z červeného trika musela Gabro mít opravdu radost ;-)) ,ale výsledek je super!! Pěkná kolekce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. O té červené jsem neměla ani tušení, nebyla jsem poučena,tak snad jsem s ním moc Gábi neprudila:-)

      Vymazat
  6. Jitko u Tebe není co řešit jsi hezká a ty tmavší vlasy Tě oživily.Bezvadná je ta první fotka,jsi na ní taková šťastně a radostně hloubavá,přemýšlivá ,optimistka!Snad Tě moje postřehy pobavily!Já to tak cítím!Daja

    OdpovědětVymazat
  7. Portrét, hoden viset v galerii slavných! Tleskám modelu i fotografce:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se rdím, rozhodně ne na galerii, ale děkuji. A je to zásluha fotografky:-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji, a také mi dělá problém vkládat příspěvky. jsem ráda, že se Vám to podařilo:-)

      Vymazat
  9. A až na 6tý pokus jsem svůj koment poslala :-(((.

    OdpovědětVymazat
  10. to zcela určitě stoupne, palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, díky, jsem zvědavá,jak to bude s tou prodejností:-)

      Vymazat
  11. Natrefit na šikovnou fotografku je jjistě životní výhra. Ale bez kvalitního modelu by nezmohla ani ta sebelepší nic. Fotky jsou nádherné!!! Já focení své osoby bytostně nesnáším a nedovedu si představit, že by našla odvahu na ateliérové focení. Klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  12. Ali, děkuji. Také se nerada fotím, ale někdy prostě musím. A určitě byste odvahu našla, Vy určitě nemusíte mít sebemenší obavy. Hezký den přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou krásné.
    Mým favoritem je ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jejda, změna! A z mého pohledu určitě ne špatná, určitě si zvyknu. :-D
    První foto je super. Snad jen ty bosé nohy neznamenají, že učitelé už nemají na boty. :)

    OdpovědětVymazat