neděle 21. listopadu 2010

Chrám konzumu

Dnes jsem podlehla. Přestože v neděli má člověk zamířit spíše do kostela, já se vydala do chrámu konzumu. Ostatně, už několikrát jsem se dočetla ve slohovém zamyšlení svých studentů, že Tesco je :" moje nejoblíbenější místo, místo, kde nejradši trávím volný čas a dokonce o Tescu jednou psali i na téma můj pobyt v přírodě. Prý tam mají kytky, tak je to příroda, a basta." Ne, že bych při opravování jejich prací byla natolik důsledná, že bych si šla na vlastní oči ověřit, co je na tom pravdy. Prostě bylo potřeba nakoupit a Tesco tentokrát zvítězilo. Pravda, šlo se jen pro pár základních věcí - a koš byl ve finále pěkně plný. Ale tak je tomu v Tescu vždycky. Musím ovšem konstatovat, že mě mile překvapilo, že týden před vypuknutím adventu tu neproudily šílené davy a nakoupit se dalo celkem v klidu. Možná to bylo časnou ranní hodinou, při odjezdu už se začalo parkoviště plnit a odpoledne by asi nebylo pro moji nervovou soustavu to pravé ořechové. I tak tam ale bylo na nedělní dopoledne dost plno. Nemám osobní srovnání s kostelem, ale je mi jasné, že se už dávno modlíme k jinému bohu. Snažím se tomu vyhývat seč mohu, ale někdy se prostě člověk neubrání. Dnes to proběhlo k naprosté spokojenosti a za týden je tu advent:-)

3 komentáře:

  1. I já, ač nerada, musela v neděli vyrazit na nákupy. Holky přes týden nemohou a mrazy se blíží...Taky jsem se divila, že byl klid.

    OdpovědětVymazat
  2. Tož...a já si myslela, že tupoun je jen můj syn a že takové blbiny jako, že Tesco je nejoblíbenější místo k trávení volného času, už ho po 15 roce věku nenapadnou. Tak, ne, no...
    On teda moc nákupy nemusí, ale ta podstata věci je podobná. On taky perlí. Bych z těch jeho bonmotů mohla napsat slušnou knížku.

    OdpovědětVymazat