středa 10. listopadu 2010

Královský sňatek

aneb zmatek nad zmatek. V poslední době mám mimořádné "štěstí" na výstavy. Dnes to byla široce avizovaná výstava Královský sňatek. Vypravila jsem se s dětmi, těšili jsme se. Královská svatba, domek u kamenného zvonku na Staroměstském náměstí, prostě vize hezkého zážitku. Dorazíme na místo a jdu koupit lístky. A tady to začalo. Sdělila jsem paní pokladní, že chci studentské lístky (které nabízejí!), a že mám třídu přede dveřmi. Paní na mě vykulila vyděšené oko, a to že tedy neumí. Chvíli jsem nechápala, co neumí. Pak jsem pochopila, že pracovat s počítačem a vytisknout lístky. To už jsem, (ale jen malinko), zvyšovala hlas, nicméně paní se rozechvěla brada, a tak jsem se vrátila do původní tóniny. Výsledek byl takový, že paní byla v pokladně na zástup, a nikdo široko daleko v celém domě U kamenného zvonu nebyl s to problém vyřešit. Bez lístků nás pustit nechtěli, studentské vytisknout neuměli, a kdybych vzala lístky za plné vstupné, tak jich tolik neměla, protože hlavní pokladní jí jich tam nechala jen deset!!!! Ale přijde už za hodinu, počkejte si. Chtěla jsem nějakého vedoucího, nebyl. Nebylo prostě nic. Přestože nás provází silná mediální masáž ohledně této výstavy, vstupné je náležitě vysoké, ( i pro studenty padesát korun) pro běžné smrtelníky 180:-), všude visí výstražné nápisy, jak musíme vše včetně kabelky odložit do šatny, ale základní obsluha nefunguje. Prostě jsme se tam nedostali, a jelikož hodinu čekat na kohosi, kdo to údajně umí  a z počítače nám ty lístky vytiskne, jsme si dovolit nemohli, akci jsme rozpustili. A tak si říkám, žijeme my v té Praze vůbec v jednadvacátém století?? Už mi život zkomplikovalo ledacco, ale že by zaměstnanci galerie neuměli s počítačem, to je tedy novum. Ale jak vidno, u nás je možné všechno. Moc si tedy rozmyslíme, jestli královský sňatek budeme ještě jednou pokoušet:-)

1 komentář:

  1. Děkuji za varování. Shodou okolností jsem si vzápětí po dočtení Vašho zážitku přečetla málo lichotivé hodnocení výstavy z jiného zdroje. (http://kolar.blog.respekt.ihned.cz/c1-48037510-ne-zcela-vydareny-kralovsky-snatek) Asi neodolám a stejně půjdu, ty exponáty za to stojí, ale je to škoda, pokud nejsou prezentovány tak, jak by si zasloužily. Markéta K.

    OdpovědětVymazat