úterý 29. září 2009

Rozhovor s Janou Klusákovou

Dnes jsem měla to potěšení a paní Jana Klusáková se mnou vedla rozhovor o Odnikud nikam. Byl to pro mě trochu adrenalin, protože do poslední chvíle jsem nevěděla, zda to bude přímý přenos či předtáčení ( líná huba holé neštěstí, kdybych se zeptala, nemusela jsem se nervovat). Šlo o záznam, výsledek bude 11.10. v osm hodin večer na Radiožurnále. To bude další stresík, protože něco jiného je něco vyprodukovat a něco jiného samu sebe poslouchat. Pro mě je to horší než samotný rozhovor. A s televizí to bylo totéž. Natočit to šlo, ale vidět se na obrazovce, to byl stres. Tak tady se jen uslyším. Ale doufám, že to knížce pomůže v prodeji. Jana Klusáková je moc fajn, rozhovor byl přátelský a v pohodě a já doufám, že takový bude i výsledek. To uvidíme za dva týdny.

moderátorka publicistických pořadů (externí spolupracovnice)
Znamení:

Narodila jsem se v Písku.

Životní motto:
Už jsme přišli o víc.
Co dělám v rozhlase:
Pracuju od roku 1995. Pořád ještě ráda.
Před rozhlasem:
Se většinou s někým scházím.
Co mě baví:
Sedm řádků by nestačilo.
Co mě nejvíc dostane:
Peru na valše.
Z rozhlasové pavlače: (aneb víte, co se o Vás říká, teda drbe?)
Někteří lidi mě mají dost rádi.
Někteří lidi mě mají dost neradi.

Žádné komentáře:

Okomentovat