sobota 5. září 2009

Knihkupectví Academia

Dnes jsem vyrazila pozvednout si náladu do Prahy. Cílem bylo několik pražských knikupectví,což je pro mě odjakživa skvělá terapie. Ztratil se v Luxoru alias Paláci knih je vždy báječné. Pokud na to ovšem nekoukám z toho hlediska, že v tom moři knih se moje Odnikud nikam snadno ztratí. Ale protože je zatím snadno objevitelné mezi novinkami, měla jsem radost.
Další zastávkou bylo knihkupectví Academia. To mám ráda zase proto, že tam je na rozdíl od Luxoru skvělý klid a pohoda,žádné mraky kupujících ( a Odnikud nikam mají také, hned vedle Němcové, Nerudy a Nezvala, což je vskutku skvělá společnost). A Academia má ještě jeden bonusový bod k dobru. V prvním patře je výborná, nekuřácká kavárna, kde lze v klidu posedět, pohovořit, přečíst si knihu či noviny a nebo jen tak v klidu mezi knihami rozjímat. Málo kdo o tom ví a je to taková oáza uprostřed města. A dnes tam navíc byla výstavka obrázků a koláží, která mě doslova nadchla. Jmenuje se Milovníci knížek. A to já jsem. Na http://www.huptych.cz/ můžete její velkou část vidět. Moc mě pobavila a potěšila. Hezký sobotní zážitek. Doporučuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat