sobota 19. září 2009

Den v ráji

Dnes byl krásný podzimní den. Sluníčko, barvy, paráda. Využila jsem krásné soboty k doplnění rodokmenu, a k putování za nově objevenými příbuznými. Vyrazili jsme do Českého ráje a byl to vskutku ráj. Většinou jsem usalašená v Praze a ven vyjíždím zřídka.  Tak nevím, oč jsem ochuzená. Dnes jsem si ovšem užila přírody se vším všudy. A korunované to bylo setkáním s milými lidmi. Objevila jsem bratrance z třetího kolena, praneteř, třetí sestřenici a tak dále. Prostě lidi, kteří nejsou moji přímí pokrevní příbuzní, ale patří do mého rodokmenu. Máme společného praprapradědečka. Úžasné setkání. A zase o krok blíže k vídeňským ztraceným příbuzným. Vůbec to tedy dnes nebyla cesta Odnikud nikam, ale báječný den v Českém ráji. A fotky budou zítra, abyste viděli, jak i v Čechách může být krásně. A já trdlo pořád lítám někam do ciziny…

Žádné komentáře:

Okomentovat