čtvrtek 24. září 2009

Kouzlo nechtěného

Dnes je to takový dvojsmyslný, trochu lechtivý podtext. Člověk se někdy až diví, co všechno vypustí z úst. Vysvětlovala jsem život ve středověku, způsob vedení boje. Snažila jsem se říci, že ti rytíři  bojovali tváří v tvář, nikoli ze zálohy. A vypadlo ze mě, že ve středověku se nestalo, aby vás někdo píchal zezadu. Ještě než jsem domluvila, bylo mi jasné, že je zle. Divoký smích pubescentů mi zlikvidoval celou hodinu, přestože jsem se snažila trapný výrok zjemnit poznámkou, že samozřejmě mečem. To už logicky nikdo neposlouchal. Tak tomu se vskutku říká kouzlo nechtěného. Jen doufám, že to tady nikoho nepohorší, napsané to vypadá ještě hůř než vyslovené. Perličky ve škole prostě neříkají jen děti.

4 komentáře:

  1. chichichi-tady bude někdo slavný... třeba ve školním časopise určitě :-)) Dobrý! některé věty tesat do kamene... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. no, ale je to přece pravda..ne? nesluší se to:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pravda to je, samozřejmě. Je to ti pubescenti vnímají velmi expresivně.-)

    OdpovědětVymazat