pátek 11. ledna 2013

Rozmary počasí

Po jarním dešti,který nás kropil několik posledních lednových dnů, se o slovo zase přihlásila zima.Nikterak výrazně, mráz nebyl zas tak silný. Přesto  moje staré auto a potažmo i mě pěkně zaskočil. Zamrzlo. Respektive zamrzl zámek,takže jsem se do něj nemohla dostat. A jelikož nevládnu praktikami lupičů aut, tančila jsem kolem něho takřka hodinu. Musím konstatovat, že na Letné se tahkle brzy ráno vyskytovalo poměrně velké procento gentlemanů, kteří se mi snažili pomoci,leč marně. Nikdo,ani já, bohužel,jsme nebyli šťastnými majiteli rozmrazovacího spreye, v obchodech zavřeno a Vietnamci ho nevedou. Takže jsme společnými silami nahřívali v mrazivém ránu klíč skomírajícím zapalovačem,což ovšem byla činnost veskrze zbytečná. Ve finále se z vedejšího domu vynořil dělník,který tam cosi rekonstruoval. Prý je do toho potřeba pořádně bouchnout. Tak mi do našeho chatrného vozu pěkně zabušil, což ve finále přineslo kýžené ovoce. Tudíž jsem se mohla po hodině snažení konečně přesunout do práce. Děti tím pádem přišly o písemku,což je evidentně potěšilo. Na všem zlém se najde vždycky něco dobrého. A já si odpoledne běžím koupit rozmrazovač, mrazy asi nyní budou silnější a tak je třeba se náležitě vybavit. To by jeden neřekl, že v lednu bude mrznout J
                                                                  

1 komentář:

  1. hahaha.i vaznou situaci je treba brat s humorem a nadhledem...

    OdpovědětVymazat