neděle 23. září 2012

Muž,který chtěl být šťastný

A kdo by nechtěl, že ano? Nejen muži, i ženy samozřejmě. Ovšem v knihkupectví jsem narazila pouze na muže, a protože to bylo od autora, jehož Bůh, který chodí vždy inkognito, mě nedávno zaujal, sáhla jsem i po tomto muži. Možná i proto, že v poslední době se kolem mě nakupilo víc situací, o kterých se dá bez nadsázky tvrdit, že ke štěstí mají hodně daleko, řekla jsem si, že je čas se poučit. A tato tenká knížka dodá informací za dvě. Je pak na nás, jak s nimi naložíme a zda se s jejich pomocí dopracujeme ke štěstí. Čte se dobře, to ano, byť Bůh inkognito mě zaujal víc.  Ale zase je tak tenká, že ji jsem ji během dne skousla. Jak ji zpracuji, se uvidí. Ale už to, že mě zaujala, je její velká devíza. Teď jen se naučit být šťastná...J
                                                    

Žádné komentáře:

Okomentovat