čtvrtek 16. února 2023

Lego

 Šlápli jste někdy na kostičku z lega???

To je zážitek...

S malými dětmi to není nic neobvyklého. 

    Mně nikdy tedy lego k srdci moc nepřirostlo. Ale děti nějak baví. A když je to jediné otevřené muzeum, tak proč se nepodívat. A i jako člověk k legu lhostejný jsem fakt žasla, co všechno lze vytvořit a sestavit. Je to místy až monumentální. 

Pro zpestření dětem nabízejí hledání pohádkových motivů. Takže jsme díky hledání prozkoumaly expozici opravdu důkladně. 

Obdiv si to opravdu zaslouží.

Nicméně, jednou a dost. Pro mě asi stačí. Ale někoho to třeba inspiruje a zaujme:-)








1 komentář:

  1. Lego, miluje náš Šíma! Máme ho plný dům. Těch výstav a heren co mi už absolvovali. Ale v Legolendu jsme ještě nebyli. ;-) Mě fascinuje, jak rychle Šíma dle návodu postaví věc o tisíce kostičkách!
    Já dostala jednou k narozeninám Lego květinu, ale musel mi jí postavit on. ;-)

    OdpovědětVymazat