pondělí 7. srpna 2017

Do „Kaufáče“

Ač je Kaufland původně německá firma, německé preciznosti rozhodně nedosahuje. Minimálně ten, který jsem kdy měla možnost navštívit já. Ač by možná z laického překladu mělo jít o zemi, kde lze udělat kauf, tedy dobrý nákup, pravda je zjevně někde úplně jinde. Nechodím tam mnoho. A neodrazují mě ani tak souboje důchodců, které se (alespoň u toho našeho) konají pravidelně v době slev. Vím, že také budu jednou důchodce a asi se také půjdu „bít“ (to je spíš smutná vizitka naší společnosti,že důchodci jsou na tom tak, jak jsou). Od Kauflandu mě neodrazují ani tak ty „zaručené“ zprávy o tom, jak se tam chovají k čerstvému a prošlému zboží, přičemž je bohužel jasné, že domů si ponese spíše to prošlé, vydávající se za čerstvé. Nejvíc mě od nákupu zde odrazují nevlídní zaměstnanci. Třeba u nás v Bille, kde je otročina prodavače jistě srovnatelná, ne neochotu a aroganci tolik nenarazíme. Když jdu do Kaufáče, vždycky. Je to možná tím, že nechodím tak často a pak mám smůlu, ale tak otrávené a naštvané pokladní jsem dosud nikde jinde nepotkala. Mnohdy se žvýkačkou, celí potetovaní, otráveně na vás hledí a s kyselým šklebem markují vaše zboží. Nijak nezpochybňuji jejich těžkou práci, ale trocha vlídnosti, neřku-li úsměvu, by určitě neškodila. Ale to bych asi chtěla mnoho, když chci nakupovat za levno, nesmím mít předražené požadavky. A tak to jen suše konstatuji s tím, že příště zase raději zpátky do Billy.:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat