pondělí 11. ledna 2016

Padesátka

Startovala na Štědrý den. Prý jako slavný Tarantino, který měl premiéry (nebo jednu, to už nevím) také 24. 12. Asi je to zajímavý nápad, nevím, jestli úspěšný, to už nevím. Každopádně, nás vánoční Padesátka minula, dopřáli jsme si ji až v lednu. A asi díky bohu za to. Vánoce se dají zkazit mnoha různými způsoby, experimenty kinematografie si v klidu ponechme na dny všední, které díky svému stereotypu hned tak něco nepokazí. Leč Padesátka se snaží, seč může. Alespoň mně to tak přišlo. Nebo jinými slovy. Ten film se mi prostě nelíbil. Ač má dobré obsazení, odehrává se v příjemných reáliích, není to můj šálek kávy. Takový zbytečný pel mel všeho a ničeho. Místy trapný ( místy tedy ne, abych nebyla nespravedlivá), celkový dojem rozvleklá lidová parodie a  nuda. Ale někoho třeba osloví. Za mě, lituji peněz za vstupné, ale zase na druhou stranu, přišla jsem v životě už i o víc.

1 komentář: